Saturday, January 2, 2010

KERANA CINTAMUV.E FEAT QUADROSE

termenung aku sendiri, bersama hujan di pagi hari..jiwa tak tertahan lagi, tangisan ku dlm sepi.. sepi.. sepi.. pedih..rintihanku bagai api cinta..yang malap kerana kata-kata dustamu..hanya kau satu yang ku cinta..tapi tergamak kau untuk mengkhianati aku..
ku berikan segala..kemanisan cinta asmara.. dalam hati terseksa..aku terkeliru.. semua kerana cintamu..

keranamu..

selama ini ku terleka.. aku bersalah kasihmu bak cahaya..dan kini aku sedari..terlewatkah untuk aku kembali.. janganlah begini..hatiku kecewa..
keranamu sayang aku tak terdaya..menanggung duka namun tak bersalah..namun cinta kita merana..sayang lupakanku saja, biarku teruskan perjalanan hidup..

ku berikan cinta.. tapi mengapa kau hancurkan segala-galanya..ku terhilang arah.. semua kerana cintamu..
ku berikan segala..kemanisan cinta asmara.. dalam hati terseksa..aku terkeliru.. semua kerana..semua kerana..cintamu..

i'm so sorry.. please forgive me..

0 comments: